Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá 08.00-17.00 hod.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely zaslání dotazníku zákaznické spokojenosti
Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely zaslání dotazníku zákaznické spokojenosti
  1. Udělujete tímto souhlas živnotníkovi Pavlu Matouškovi, se sídlem Hutník 1441, 69801 Veselí nad Moravou, IČ 87882744 (dále jen „prodávající“ nebo „správce“), aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), zpracovával/a následující osobní údaje:

    • emailovou adresu
    • informace o zakoupeném zboží
  2. Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány za účelem:

    • zaslání dotazníků pro zjištění zákaznické spokojenosti
  3. Souhlas udělujete na zpracování po dobu 60 dní a to za účelem:

    • zaslání dotazníků pro zjištění zákaznické spokojenosti
  4. Ke zpracování těchto osobních údajů Správce využívá tyto Zpracovatele:

    • Poskytovatel služby Heureka, provozované společností Heureka Shopping s.r.o., sídlem Karolinská 650/1, 186 00, Praha 8-Karlín
    • Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době společnost nevyužívá.
  5. Osobní údaje nebudou předány mimo území EU.

  6. Souhlas se zpracováním lze vzít kdykoliv zpět, a to kliknutím na odkaz pro úpravu preferencí soukromí v dolní části webu, kde lze udělený souhlas e-shopu odvolat. Dále lze vzít souhlas zpět kliknutím na příslušný odkaz v emailu s dotazníkem spokojenosti. V takovém případě se odhlásíte z odběru na straně poskytovatele služby Heureka.

  7. Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:

    • vzít souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv zpět, toto zpětvzetí bude mít za následek ukončení zasílání dotazníku spokojenosti
    • požadovat po Správci informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovává
    • vyžádat si u Správce přístup k vašim zpracovávaným osobním údajům a požadovat jejich kopii
    • u automatizovaně zpracovaných osobních údajů na jejich přenositelnost
    • nechat vaše zpracovávané osobní údaje aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení jejich zpracování
    • požadovat po společnosti výmaz vašich osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které je Správce povinen nebo oprávněn dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů
    • na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením
    • v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se obrátit na Správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů

Novinky z našeho blogu

Čištění pákového kávovaru
31.07.2019 o KÁVĚ
Čištění pákového kávovaru
Pokud chcete mít skvělé espresso, tak musíte mít dokonale čistý kávovar. V článku naleznete návod jak provádět čistění pákového kávovaru. číst celé
Šlehání mléka parní tryskou
Šlehání mléka parní tryskou
Dobře našlehané mléko (mikropěna) pro cappuccino a jiné kávové nápoje není samozřejmost. V článku si můžete přečíst návod jak našlehat mléko pomocí pa... číst celé
Espresso nápoje
Espresso nápoje
Máte jasno v espresso nápojích? Víte jaká káva se skrývá za názvy lungo, doppio, caffé latte atd.? Podívejme se spolu, jak by měli espresso nápoje spr... číst celé
Jak správně skladovat kávu
14.02.2019 o KÁVĚ
Jak správně skladovat kávu
Víte jak si doma uchovat kávu v té nejlepší kvalitě? Mrkněte na náš článek, jestli někde neděláte zbytečnou chybu. číst celé
Nepropásněte novinky v nabídce a zajímavosti
Zkušenosti zákazníků

               

Rezence obchodu z Heuréky

Prodejna kávy

Zarazická 46,  Veselí nad Moravou 

Po - Pá: 8.30-12.00, 12.45-17.00

Sobota: 8.30-12.00

Kontakt
Logo
www.KAMIKAVA.cz
Po-Pá 08.00-17.00 hod.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.